urtjusigt troll

Mammamiia, soligt väder ute. Kanske att man törs ta en tur i skogen idag. Igår trodde jag att jag skulle dö. Det blåste så det knaka i träden. Så jag gick runtruntrunt.. på fotbollsplanen. Jätte roande.

Kan jag få mina skor...typ idagsnartnu?!
Öh, vem är och pillar i våran brevlåda?  Åh, det var brevbäraren.. Jag fick en avi så NU kan jag hämta mina skooooor. FINALLY! När man speakar om trollen.

Igår åt jag glass och pizza. Och hade skitont i huvet. Jag trodde att jag kanske behövde lite kaffe och thats right.
Fyfan. Betyder det att jag behöver kaffe varje dag? Annars får jag ont i huvet? Vilken knipa jag hamnat i.

BTW: JAG vann igår en gång och Mr H blev skiiitsur. Men jag menar.. ja. Och sen vann Henke en gång!

image293


Kommentarer
Postat av: Isa

kaffeberoende, förut var det socker nu när du gått från det börjar du med något nytt.. Kaffe!

2007-05-16 @ 10:37:48
Postat av: jessica

Isa: socker is still an issue :(


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback