all my love

det blev visst ingen dans ikväll. jag var på tok för matt för det. jag drack vatten och åt sju kilo chips sen gäspade jag resten av kvällen ungefär. så jag och carro tog våra kroppar och gick till den runda korvkiosken i stan. och nu har jag ätit en korv med bröd och en hamburgermeny. jag är jättemätt. fast jag äter lite godis och lite glass ändå. för skojs skull.

skönt ska det bli att vakna nykter och pigg imorn. imorn får jag dessutom kramas med min kärlek. förresten så har jag köttsår i munnen. jag tyckte det var en bra idé att tugga lite i kinden och i tandköttet. skönt och uppsvällt.

glasstajm.


puss på dig henke, min mysis

Kommentarer
Postat av: becca

hur va ben o jerry glassen då? vilken smak tog du ra?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback