betänketid.

ah. nytvättat fejs. så skönt. så fraaascht. hahiho.

har nattat lillebror liten. nu tänkte jag natta lillebror stor. men han är fast vid datorn. så okej, jag datanördar vällan lite jag också. frågan är vad man ska hitta på i den stora cybervärlden. finns säkert en massa roande saker bara det att jag inte hittat dit än.

bloggcatfights är ju alltid roligt iof.

förresten stör jag mig varje gång jag ser marabou reklamen. "hur många rutor behöver du". då när det gamla paret bestämmer sig för lite nasty nakenbad. sen kommer moppepojkarna. då har jag läst i någon blogg att det är så att moppepojkarna snor deras kläder. men så är det ju dock inte. varför skulle dom göra det liksom? grejen är ju att dom är NAKNA och dom har inte jättestor lust att vandra upp inför tio skinnbeklädda män spritt språngande liksom. dom sitter ju förfan inlindade i sina kläder på bryggan och mumsar choklad i slutet av reklamen.

tänk lite.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback