jag far till storstan

nu ska jag gå till jobbet och direkt efter hoppar jag på tåget som ska ta mig till gävle. jag ska träffa min bästa kvinna, carro! plus en hel drös med massa annat ohängt fölk. som jag också tycker om. mycketmycket.

jag kommer sakna H. mycketmycket.
jag är som en mammasjuk treåring. fast, henkesjuk 21åring stämmer bättre.
jag lider av separationsångest. fast jag vet att jag får se mitt hem igen om 2 nätter och pussa på min man om två nätter. och ragge han klarar sig alltid. LÅT HONOM VARA JANI. OCH JENS!! och alla andra som ska härja fritt i lägenheten. om han smiter kör jag upp ett stolsben i ändtarmen på er. på riktigt.


men jag ser ju självklart fram emot att komma till carro och storstan. det låter ju som att jag MÅSTE dit för att någon TVINGAR mig och att jag verkligen inte VILL. så är det ju dock inte. im looking forward to it. glass ska jag ju för sjutton köpa också. ska bli spännande att välja smak.

ah, nu ska jag fortsätta rangla runt här som en yr höna.

puss så länge såattsäga.


Kommentarer
Postat av: Tirre

Oj, ut och resa!!!
Var rädd om dig ;)

2007-11-02 @ 09:52:50
Postat av: Karin

oh och göra vad?

Postat av: Isa

småkillarna kommer inte låta ragge vara.. Bara en vecka kvar tills vi ses =D

2007-11-02 @ 14:00:22
Postat av: Jamilla

Gävle? storstad? skojjar du? =)

2007-11-02 @ 22:08:11
Postat av: jessibessie

Tirre: givetvis ;)

Isa: jo, dom kommer det! jag är respektingivande.haha

Jamilla: gävle klassas väl inte som by har jag för mig?

2007-11-03 @ 09:57:25

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback