PartyFredag


party i västerås

fredag: tog tåget till västerås. konduktören ville se mig springa. jag ville se mig gå. hon tjura i en kvart. vi bråkade om klockslag. något var på tok, det måste jag tro. hursomhelst. jag kom fram till staden och isa tog emot mig med öppna armar. vi svettades runt på stan lite sen tog vi bussen hem till hennes hus.

vi tog en dusch tillsammans. nej. vi tog en varsin. eller, isa tog en turkis. sen var det kläder på kroppen, smink i fejset och spray i håret.

när emelie anlänt högg vi in på isas svårslagna tacotåra med tillbehör. smarrsmarrsmarr. vi åt och vi drack och vi drack och vi åt. såattsäga.




resten av jäntorna kom också, sen slog vi ner stjärtarna i soffan och avnjöt mer än en drink. "skål för kung och fosterland" sa vi och for upp ur soffan och klirrade med glasen!




sen var det roligt hela förfesten. vi spelade ölspelet, gjorde armhävningar, tog kort  och önskade låtar av superstränga DJ izafliza. jag fick dock höra min dunderhit till slut!  rihanna - breaking dishes. finns det nå bättre? genialisk.

   
  


 



sen så åkte vi till krogen. tog visst några kort där också. många bilder blir det ju. men det gör mig ingenting.

fullt normala tjejer.
 

    


jag hittade en tia på golvet inne på bmb. plockade upp den, givetvis. och på väg hem efter krogen gjorde jag ett stopp vid en korvkiosk och fick en korv för reapris, alltså tio kronor. jag gick så mycket plus den kvällen!

men jag åt ännu mer hemma hos isa. så himla gott. det är inte klokt vad du kan isa. somnade på soffan. vaknade på soffan också. otroligt.

tänkte föreviga den ljuvliga utsikten från balkongen. så, här är den. the view. imponerande! 

 


TACK isa för en superrolig dag, kväll och natt, tack för mat, godis, chips, kaffe och kladdkaka. tack för sovplatsen och tack för allt annat också :)


Kommentarer
Postat av: Karin

centralt.. dårå?

Postat av: Isa

Ojoj när tog du kort på våran super snygga utsikt? haha! Oj så här mycket bErum var länge sen jag fick =) Tack för att du kom och gjorde kvällen med mig.. Nästa fagge!

2007-11-12 @ 09:39:17
Postat av: carro

tjusiga bilder vill jag lova!

2007-11-12 @ 11:37:53
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

Isa: du var i köket och pilla. kanske med kaffekokaren som jag klantat mig med? hahaha. be-rum är ju gott! nästa fagerliden. öhnej.

2007-11-12 @ 13:23:54
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback