Chocolaterester.

Igår åkte vi till Mamma och Sune med chokladtårtan som blev över från mitt kalas. Sen ville Emil spela innebandy så vi drog hem och satte på oss våra SportySpice-kläder. Men innan vi hann tillbaks hade det blitt mörkt ute. Så dom spelade uppe i hallen istället.


Sen fick Henke tacopaj och så innan han drog till jobbet. Puss och hejdå sa vi, sen ville Emil ha kvar sin gosiga syster på varma mackor och film-mys. Givetvis. Jag hann även få i mig en skål med chips och rätt mycket dipp till det. 


Sen när Mor skulle skjutsa hem mig insåg jag att jag, mitt klappträ hade lämnat hemnycklarna i Henkes bil. Så jag hade sovis med mina bröder. Söta dom är.


  



Men nu är jag hemma i min lugna vrå.
Sitter här med tandvärk ner i fötterna.

Jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fy tusan! Jag har inte varit där på snart ett år. Shaise. Nu får man betala också, Even worse!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback