hon slet av mig håret

nu är jag tunnhårig och korthårig och har affrokrull.

jo jag körde en affropermanent hos frissan idag. tänkte liva upp dessa trista höstdagar med lite krull på toppen. haha. nej rebecca har slitit ur mitt löshår och det känns förjäkla fint. måste jag säga. nog för att hon dreggla på mig tre gånger mitt i all uppståndelse men det är sånt man får ta. ont gjorde det också.

men tack så hemskt mycket rebecca. du är en liten handy women du! puss

men nu, ska jag göra något jag inte gjort på TRE MÅNADER minst!
gnugga och gnussla och rota i mitt eget hår och borsta igenom hela huvudet.

ja, jag kan inte beskriva denna njutningskänsla.

vi gör såhär:
tänk på det skönaste du vet.
det allra skönaste.
blunda och tänk på hur det känns när det är sådär skönt.



SÅ SKÖNT SKA DETTA BLI



let´s get naked

Kommentarer
Postat av: rebbe

Hahaha. det var garanterat fler gånger än 3. :D

Postat av: jessica

rebbe: haha troru? ;)

2007-10-22 @ 12:56:40
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: roxxy

nice :)

2007-10-22 @ 14:50:27
URL: http://roxxy.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback