Jag ska grina idag.

Halleluja. Jag hann trycka i mig en och en halv pannkaka innan magen insåg att vi ska till tandläkaren idag. Så nu är det buller och bock där inne.


Jag har små snygga skärsår fantamig överallt. Vart kommer ni ifrån då?

Åhhh jag får sån ångest på att sitta i väntrummet. Höra alla knapprande steg och känna lukten av plasthandskar och banansalva. Sedan när MITT namn ropas upp dör jag. Nästan. Sen hinner jag inte ens sätta mig i stolen och slänga en blick på alla hemska borrar, stora nålar och hårda järn innan jag bölar som en snorvalp.


Tur att Henke ska sitta på en stol och ha tråkigt.
TILLSAMMANS med mig.

Kommentarer
Postat av: egoina

betyder grina att skratta eller att gråta?

Postat av: Karin

det gör inget!

2007-10-05 @ 10:34:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja fy tusan. tandläkarn! Lukten gör mig nervös.

2007-10-07 @ 18:31:33
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback