Oh fix me

Det ska bli väldigt SKÖNT att tvätta mig i ansiktet nu.
Ville bara säga det.


Henke är sugen på Värmland i helgen. Och eftersom jäntungen inte lyckas få ur sig om hon ska sova på Hotell Andersson eller om hon bara tänker använda vårt boende som en slags hållplats så är det ju svårt att PLANERA.

Kommer hon hit och stannar över the night så blir det ju inget Värmeland. Annars kan jag ju tänka mig en långhelg i den mysiga lilla stugan med Henkes farmor och farfar. En Allers och en kopp te är allt man behöver. Och kanske en filt. Och en penna till alla korsord. Och några kilo godis.

Jag skulle vilja grilla i skogen. NU vill jag det. DÅ kommer jag inte orka.
Men man kan ju låtsas att man är lite av en friluftsmännska.


Men då ska fan mina hål lagas först.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysig bild på brasan :) Är bilden tagen eller är det så mysig tdu myser i kväll med levande bras :)?

Postat av: Anonym

Det var litta synd att det inte var i värkliga livet,,,inga problem att finna ved,,bara åka till skogen så finner man allt skräp av pinnar och allt...

2007-10-09 @ 23:49:38
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Tirre

Jahapp, då var det tydligen dax att sova!
Sov så gott lilla damen!
;)

2007-10-10 @ 00:21:23
Postat av: jessica

Tirre: ja, ni får sova så gott :)

2007-10-10 @ 00:28:20
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Josefine

Vilken mysig brasa, längtar till vinter när man ser bilden..

Ha en bra dag :D

2007-10-10 @ 09:34:40
URL: http://Joseliina.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback