Skaka som ett löv.

Dr Phil är mitt nya favoritprogram. Jag kollar på det varje dag 13.25. Riktigt spännande. Och man kan lära sig saker. Man lär sig något nytt varje dag.
Det är skitbra det.



Jag får ju besök av jäntungen Carro i helgen. Hade jag väl helt glömt av. Tjejen med minnet. Frågnt mi nå. Kom du bara! Frågan är bara vilken dag det var nu igen...Och om det blir ostbågar i mängder eller champagne i mängder..

image718


Igår fick jag med mig människan på en skogspromenad. Hujedamig. Det var ju dock inte igår. Jag tror han är rädd för löv. Jag vågar inte fråga om vi ska gå idag igen, då får man väl stryk.

image719


Jag överlevde alltså igår utan både ostbågar och smågodis. Då ska jag klara mig idag också. Jag har ju både ananas och mango att smarra på. Som om det låter frestande om man jämför med guldgula ostbågar. Well. Det gäller att vara positiv som en lärka!



Kommentarer
Postat av: jessi

jaa det är verkligen hemskt :(

Postat av: Marlene

starkt jobbat att klara dig ifrån gottis en dag, skulle då inte jag göra. jag är så fast i sockerberoendeträsket... får ta och försöka skärpa mig... Försöka som sagt. ;)

2007-10-09 @ 16:46:54
URL: http://www.masquerade.webblogg.se
Postat av: Jon

Det är dags att göra någonting åt ditt gotteberoende! :D Och Dr Phil... sämsta skiten :P

2007-10-09 @ 17:14:21
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: sara

jag är inget löv, jag är en snygg man

2007-10-09 @ 18:15:41
Postat av: jessica

sara: haha precis.

2007-10-09 @ 19:17:00
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Lena

Hej! Såg att du skrivit i No scarlett´s blogg att du tyckte coulorfulmiracles-bloggen är så sorglig. Ja det vore den ju... om den var sann... men aktiv dödshjälp i Sverige är förbjuden så hon kan omöjligt veta exakt när hon ska somna in. Min mamma dog i cancer, och jag blir vansinnig när jag tänker på all uppmärksamhet hon får på denna lögn!

2007-10-09 @ 19:47:55
Postat av: jessica

Lena: Jaa.. det var väl DET jag tyckte!?! fan också

2007-10-09 @ 19:58:52
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback