Wake up call

Nämen heeeej

Imorse drabbades jag av dåligt samvete. För att, halv NIO.. Jojoo halv nio ringde en man/pojke ifrån något företag jag glömt namnet på..

"JAA HEEEJ jag ringer ifrån blallblalblla jag söööker HENRIK!?"
"....Suck...Stön...Men! Han sover. För han jobbar NATT!"...SUCK!"
"Jahaaa dåå ringer jag en annan gång! Tack och heej!"

Han var så glad och uppmuntrande och jag, jag var en trött padda.

Knagglade tillbaks till sängen och kände mig som en elak, sur häxa.
Vadfaaan det är ju hans JOBB att ringa och vara dryg.
Inte hans fel.

Lilla gubben. Pluttinutt.

image721
The tired Toad

Kommentarer
Postat av: Jon

Vilken hett kort ;)

Postat av: Helena

Jag tycker också du är skitsnygg på kortet. Trött och omålad, wow. Hur skulle du inte se ut som modell när de sminkat och fixat dig. Vilket grundämne. Nej nu får du inte mera beröm! Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-10 @ 13:27:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Linda

samma sak hände mig imorse! kl halv åtta ringde nån och frågade efter Robban?! vem är robban:(

2007-10-11 @ 12:53:20
URL: http://nerdy.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback