En sån himla massa kärlek.

Jag gjorde två svårslagna äppelpajer igår. Sjukt bra. Sjukt goda. Jag skriver det bara för att jag VILL lägga ut en bild på den. Onödigt att ta kort om man ändå inte ska göra nå med det. Sen är ju pajen snygg.

Just nu är jag så hungrig att jag kunde ha dött. Jag ska äta banan, bara den tinar. Och ett BIXIKEX. Gott! Egentligen ville jag ha en smootihe men vi har ingen mjölk och ingen juice. To bad for me.

Jag är stolt över min bror som ska träna med Brage. Dom går faktiskt upp i ettan nu! Jag är stolt över alla mina syskon. Det måste nämnas. Jag älskar er. Det finns många andra jag älskar också. Måste jag dra igenom alla dom? För annars får jag dåligt samvete? Alltså.. nån måtta får det ju vara på dumheterna.


BANANBIXIBANANBIXIBANANBIXI



image663

Kommentarer
Postat av: Egoina

kom hit med lite paj?

Postat av: Lina

Gud nu blev jag väldigt inspirerad att baka själv..Den så sjukt gor ut!!

2007-09-24 @ 20:15:28
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se
Postat av: Red Lee

Babe, grattis!

2007-09-24 @ 20:39:29
URL: http://www.the24th.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback