Husmorsvägran.

Klockan är två. Det känns som att den är typ sex. Dessutom står det i min mobilalmenacka att det är SÖNDAG idag. Öhh. Jahapp. Så jag glömde att Cecilia fyllde år idag. Men det är ju sånt som händer.. Världen står dock inte och faller med mig.

Ja, jag är så jävla trött.

Det är så mycket disk i köket att jag spyr. Och jag vill inte ens vara där inne för jag får ångest på alla små äckliga jävla bananflugor!!! Kan ni DÖ DÖ DÖ!!?


Kom och fixa dendär diskmaskinen någongång.
För jag tänker inte diska!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha kladdkaka är läskigt gott!! men man får inte ta för stora tuggor...då blir de typ... för mkt på en gång (hur det nu är möjligt) :P

Postat av: s

men usch :D

2007-09-03 @ 15:56:33
URL: http://afyfan.blogg.se
Postat av: Rebbe

nej givetvis hinner jag inte det och det är ruttet ... men mina Sk8-skills lär jag öva på, att träna med dig tror jag att jag är född till :D jaha men okej . vart ska eva och sune åka ra? men ja ... galejj 5.. siktar in mig på det..

2007-09-03 @ 16:45:17
URL: http://abecco.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback