jag delar ut en glass idag...

roligt att se att ni faktiskt håller er kvar här fast jag uppdaterar lika ofta som en pirat i sjönöd.

är sjukt hungrig. men vill inte äta. då väcker jag väl hela huset. får vänta på frrrrrukost!

ska lägga mig och läsa min lilla pocketbok. och hoppas på att min parfym finns i taxfreen, för jag vill så gärna ha den. luktar smaskens...

har iallafall sagt till om att jag behöver vara ledig i augusti. han skrev ner det. på en snusdosa. så det fixar sig nog!

och tirre ska ha en glass! det är hon värd. eller en minimorot om hon så vill. puss på dig hönan!


och PUSS till henke. och godnatt på er andra..

Kommentarer
Postat av: carro

HAHA snyggt anteckningsblock, en snusdosa liksom!

Postat av: Tirre

Åh, du är ju för söt!
Då ska jag lyxa till det med både morötter och en glass idag!!! Jag tycker att du också ska få en glass, speciellt eftersom du står ut med mitt underbara humör. Puss på dig lilla snutte ;)

2008-04-25 @ 09:44:26
Postat av: Olivia

natti natti :)

2008-04-25 @ 21:22:38
URL: http://oliviaochrebecka.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback