pickochpack

jag kan verkligen få för mig att flytta härifrån ibland. till ett hus fyllt med trevliga, normala grannar. ahh.. eller till ett EGET hus där grannarna får göra vad fan dom vill. och likaså får VI göra vadfan VI vill i vårat egna hus. men dit är det ju långt. först lär man hitta ett fast, välbetalt jobb. och det är då inte det lättaste. speciellt inte i denhär staden.

nyss tillexempel. grannens ungar "lekte" ute på någonannans gård. om det är två pojkar eller två flickor eller en av varje är för mig lite oklart. leken gick alltså ut på att skrika fula ord till varandra samt att hoppa upp i luften och karatekicka varandra i magen. och att kasta varandras jackor upp i grannens buske.

såg fullt normalt ut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den rosa hus-drömmen kan vara sann. men den kan oxå vara lögn. När jag va liten (vi bor i hus) låg grannens unge och spionerade på oss genom häcken. Sen när vi var hyggliga och lät honom leka med oss, kissade han i våran lekstuga...

och så undrar folk varför jag och min syster bara lekte med varandra ;)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback