fly on the wings of love.

men tjaaaa :)

jag har jobbat mitt sista skift. tidig hemgång blev det också. jamen hejdåra sa jag.

imorgon ska jag vaxa hela benen. aj? och under armarna. aj? jag har ingen vaxerfarenhet.. vi får se. tänkte att jag skulle ta några glas vin innan, men ska vara där kvart över nio såatte.. får bli kaffe och en värktablett istället. sen är det bara att bita ihop.

efter det så cyklar jag hem och packar mitt pick och pack och städar ur rummet.. och sen.. flyttar jag hem? till fagersta? jahapp, det verkar så det ja. ljuvliga fagersta... eller va? om jag har tur får jag se kvigans sprillans NYA tatuering också. wii spännande!

och på fredagmorgon... ja, då flyger vi!



Kommentarer
Postat av: Isa

Yes! Det fick du, visst var det en vacker skapelse? ingen smärta heller. yesyeysyes

2008-08-14 @ 16:50:56
Postat av: jessica

Isa: jättefin:) dutti du va!

2008-08-14 @ 17:24:09
Postat av: Elin

Vart flyger ni ? Imorgon blir det Turkiet för våran del :)

Postat av: Isa

hur gick det under armarna föresten?

2008-08-14 @ 20:12:40

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback