nu är de förlovade.

Siljansnäs i Dalarna.

  
  
 

ja, ni kanske fattar vad som försigick.. jag förklarar ifallatt..
pappa samlade alla sina barn och henke såklart och carina plockade även med sig sina barn.. så trängde vi ihop oss nio stycken i pappas jeep och for iväg. först bjöds det på tacobuffé som vi gruffade i oss och sedan traskade vi iväg till bubblishpoolen. där fifflade dom ett tag under vattnet sen, surprise surprise! vi skålade i champagne!
o8o8o8 kl. 2o.o8

sen gick vi till stora poolen.. kallare där.. jag puttade i kristoffer på en gång.. HAHA grym jag är. trodde jag. jag kutade iväg och gömde mig. men han hittade mig och slängde upp mig över ryggen som om jag vore en fjäder. och ja, sen åkte även jag i poolen. vi spelade boll och sånt. härjade allmänt. gästerna på hotellet kom ut och tog kort på oss. nej jag överdriver. en gubbe stack ut huvuduet och såg ut som att typ "hörrni jag tar min eftermiddagslur nu, stilla er."

och sen åt vi bakelser i badrockarna sen gick vi in och bastade.

jättetrevlig dag, tack för den pappsi och carina!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: kan jag tänka mig! ;)

Postat av: Jessica

Mysiga bilder!

2008-08-10 @ 19:42:56
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Tirre

Du är ju så sööööt!

2008-08-10 @ 23:30:59
Postat av: jessica

Tirre: mm visst är jag :)

2008-08-11 @ 13:50:23
Postat av: Isa

hahaahhaha så jävla flänga ord du använder. gubben vill säga Stilla er. ahahahahah te dig kviga!

2008-08-11 @ 15:24:20
Postat av: Jessica

Isa: men han ville ju säga det :P

2008-08-12 @ 00:38:12
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback