roligt med morgon.

godmorgon. regnet öser ner hör jag. jag ville faktiskt ta en promenad i skogen.. tror dock inte henke är på den idéen och då får man ju gå ensam.. kanske lika bra? eller ja jag vet inte.

jag vet att jag vill tvaga mitt ansikte och dricka mitt kaffe. tvaga liksom.

och sen ska vi ner på stan och så. men det sa jag ju igår.. såattsäga.

och på torsdag ska jag packa mina väskor och flytta hem till fagersta igen.. lite sorgligt måste jag säga.. men sånt är livet. fyllt med bedrövliga avsked. okej. nu är jag liiite dramaqueen, men det blir ju mer spännande så.

och cityfesten är det i gävle.. men det är såntdär man inte har tid med om man är en hårt arbetande kvinna.. 

men nu ska jag klä på min arma kvinnokropp och leta upp lite provianter att fylla min magsäck med.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Tvaga är faktiskt ett bra ord!!! Roligt är det också :)

2008-08-07 @ 11:56:24
Postat av: Jessica

Tirre: enbart roligt. haha

Postat av: carro

du får tagga ner på arbetandet :) haha. när du kommer hem från kreta får du allt komma och hälsa på mi! fast jag lär väl bli stammis på solarieöarna så brun som du lär vara. oh jösses!

2008-08-07 @ 17:12:44
Postat av: Jessica

carro: du skulle bara veta ;) klart jag kommer och hälsar på dig jäntunge. hahaha jaguuuuuud så brun jag kommer till att vara. spenande som spenat. börja blogga!

2008-08-07 @ 19:38:06
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback