Stissigt

godmorgon? jag....fan. jag mår bättre nu. annars kunde jag gnällt om min bakfylla. men tydligen inte. aahh man är UNG ännu.

igår var vi på middag hos Lena. vi åt fondue (eller hur det nu stavas). det var en first time för mig. gottgottgott och lite roligt. och vin bjöds det på, det vill jag lova. vi hade det bra. vi trivdes. ohja.

och idag ska vi hinna duscha och åka till halmstad. det är en fin stad har jag hört.

heeerrreeeguuuuuud getingsjävular!! försökte döda den med en sko men jag missade. så tirre my hero bad den att stiga ut ur detta hem. och det gjorde den. nu är jag helt stissig

Kommentarer
Postat av: mamma

Vadå,? Var ni hemma hos Lena o Bert??

2008-08-31 @ 11:19:07
Postat av: mamma

Vadå,? Var ni hemma hos Lena o Bert??

2008-08-31 @ 11:19:39
Postat av: jessica

Mamma: nejnej inte den Lenan :)

Postat av: Tirre

Är ju du som är min hero! Kom och rädda mig nu, jag är illa ute :(

2008-09-01 @ 22:54:01

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback