tål ni något?

jag befinner mig nu i västerås igen. ska jobba de tre sista skiften och sen... ja sen!!

snart har jag läst ut bitterfittan. den är riktigt bra änsålänge. så läs den. läs den!

har dessutom hittat min bikiniöverdel.. den låg under sängen. konstigt. jag letade faktiskt där en gång. menmen.

imorgon ska jag nog gå upp i tid och hinna med en promenad innan jobbet. det är skönt det.. sen hem och äta frukost och köpa/laga matlåda. då kan man äta när man vill. annars går tiden efter lunch så jävla långsamt.. fyra timmar känns som fyra månader. ingen julafton.

efter kreta ska jag hälsa på min gamling också. 22 hela år fyller hon! haha lär ju firas! kanske ett historisk hotell andersson kalas? ja jösses. thoose were the days sotospeak.

på tal om sotospeak, nu måste jag kolla vad berto har haft för sig.. drömde om dig inatt. och dig isa. vi skulle låsa upp toalettdörrar med vattenfyllda ballonger. eh. ja. och alltid när jag kissar eller bajsar i drömmar så kommer någon in och kollar på mig eller så är dörrn helt öppen. jag känner mig naken. smutsig och naken!

och på torsdag hoppas jag att kvigan stannar i vås och tar en fika med mig efter mitt smärtsamma salongbesök. jag vill se på den smärtsamma utsmyckingen. jag visar dig om du visar mig, hahaha!

ja det blir lite intert nu men det får ni tåla. lite tål ni väl?

Kommentarer
Postat av: jessica (igen)

Klart att vi tål lite haha D

Postat av: Emma

sv: haha, yes!



kram

2008-08-11 @ 10:16:50
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Nina

VA MED OCH TÄVLA OM EN BLOGGDESIGN HOS MIG =)



http://nicaah.blogg.se/2008/august/tavling-design-utlottning.html



Kram Nina

2008-08-11 @ 13:44:14
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: isa

internt. mooohahaha. vi får la se vad som händer. Jag kommer ha ont iallafall, ett skönt ont :)

2008-08-11 @ 15:20:37

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback