sola och bada...

1. jag och mamma på flygplatsen i baren. slurp! 
2. restaurangen vid havet.
3. lattjolajban in the pool
   

1. cecilia, jag och fia skålar med bacardi breezer!
2. redo för poolhäng.
3. henke dricker en tova fräs och jag en cosmopolitan.
  

1. jag och kristoffer tog oss en middagslur. dreggel dreggel.
2. mjölkskak!!!
3. mojitos och något mer.. grasshopper kanske? skitsamma.
  


nejmen sisådärja... en liten uppdatering från ett varmare land. det är lite för underbart att vara här. hur är det i sweden?

nu ska jag skicka vykort. närmare bestämt fyra stycken.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ditt söta söta lilla skrälle!

Härligt att se att du har det bra. Sjukligt söt när du sover är du också...bra att veta, då ska jag spana in dig sen ;)

Snart, snart gumman! TJOHO!!!

2008-08-17 @ 22:23:09
Postat av: carro

Det regnar! Jag har knallat från station och hem i tygskor och utan paraply och då kom jag och tänka på DIG som är i värmen. Tror du jag var avis? Men imorn bär det av mot Dorotea, där skiner tydligen solen. Tydligen ska man behöva åka norrut för att få lite värme i detta land :) Haha

2008-08-17 @ 22:45:33
Postat av: becca

här är det ju som om de sju världshaven fått fnatt och vänts uppochner.trevligt.trevligt! hur är almirida bay då??ser ju ine så himlarns pjåkigt ut må jag säga.. själv har jag vrickat knäet så jag ligger hemma utan rörelseförmåga och grinar.Trevligt!

2008-08-17 @ 23:01:38
Postat av: Anonym

jävlar va skönt ni ser ut att hare JÄVLAR!! ;)

//anonym

2008-08-18 @ 02:23:34
Postat av: Isa

Ohh så skojigt med massa bilder. Ja som dom ansra skriver regn regn regn, men jag jobbar ju så det är skit samma. Så tar du det lungt med alkoholen. Du kan ju bli semester alkis ;P

2008-08-18 @ 10:30:13
Postat av: Jessica

Tirre: hihi ja kan du ju göra :)

carro: kul att du tänker på mig ibland iaf ;) haha jotack, hälsa lovisabarnet dju!

becca: tråkigt. himla tråkigt. hur det är? lär ju du veta ;)

"anonym": JÄVLARRRR vad skönt vi har det. glad jag är!

Isa: jaaa, semesteralkis.. i allready am!



Postat av: becca

true true! :) ser ju fortfarande himlarns underbart ut iaf! var till sjukan med knäet igår, främre korsbandet är av, sluttränat för mig ett tag framöver kan man ju säga :( it sux!

2008-08-19 @ 10:04:18
Postat av: Madelene

fan va underbart de ser ut =) vad du är tjuuuusig ;)

2008-08-25 @ 11:19:23
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback