Yes

varit på stan idag med rebecca.. hon hoppar på kryckor så vi hann inte in i så många butiker höhö

sen gick jag på bio med emma och fredrik, vi såg kung fu panda. och jag vet inte riktigt VAD jag ska tycka.. dom slogs och pratade slang mest hela tiden. nåja, allting kan ju inte gå i lärdomens tecken. det var hursomhelst trevligt att träffa mina små älsklingar igen! 

nu har jag gått hem från tåget. GÅTT. fagersta må vara en liten stad men den kryllar av huliganer som vill en illa. och rebecca, GISSA vem jag mötte på centralstationen? det är så man blir tokig.. "när man talar om trollen" eller? 

nu har jag irrat klart och ni med, så nu ska jag duscha av all stadslort från min kropp sen ätaätaäta!

förresten så satt det en tjej framför mig på tåget, det ringde i hennes telefon och inom loppet av 1 minut hade hon sagt ordet YES sex gånger. SEX gånger! hallå ordförråd.

jaja hejdåhejdå

Kommentarer
Postat av: Jon

Det är väl inte så konstigt att svara ja 6 gånger på en minut?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback