som en höna.

hur gammal är jag nu igen? jag är både virrig och glömsk!

intressant att jag tidigare bestämde mig för att gå till affären, händer inte ofta att jag GÅR dit liksom. men idag gjorde jag det iallafall. jag spatserade längs vägen och fantiserade om vad jag skulle handla.. när jag väl kommer fram till affären börjar jag undra hur jag ska betala maten, eftersom jag (tydligen) inte har någon plånbok med mig.

det går inte, kommer jag fram till.

övervägde om jag skulle plocka ner mina varor i korgen, lägga dom på bandet och låtsas vara redo att betala och sedan inse med låtsasFASA att jag inte har några pengar med mig! eventuellt fälla en krokodiltår också.. så att någon skulle tycka synd om mig och komma fram, lägga en mjuk hand på min axel och säga "det är ingen fara lilla vän. jag betalar det här sen talar vi inte mer om den saken. god jul kära medmänniska, må gud vara med dig."

sen kom jag på att jag är i sverige och inte nog med det... jag är i fagersta.
så jag vände på klacken, gick hem och beställde en pizza.

slutet gott, allting gott.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

ja faktiskt. Är det ngt konstigt med det?



haha (jag är på ÖB varje dag typ)

Postat av: carro

haha lägg ägg

2008-12-20 @ 13:44:18
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: MissBartender

PIZZA!!!! Klokt beslut. Nu blev jag sugen

2008-12-20 @ 13:54:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: becca

men duue.. äre du å palma 4life älläh?! ;)

2008-12-20 @ 23:56:45
Postat av: jessica

carro: would if i could haha



becca: ja apselut! pizza och ostbågar byggde denna fantastiska kropp så, why not liksom? ;)

2008-12-21 @ 11:00:02
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback