50-års kalas för en 29-åring.


okej. nu ska vi se här.. 50-års fest för min 29-åriga faster Lena igår alltså..

vi började med lekar! YES sa jag. vi hade vunnit om det inte hade varit för att det andra laget smörade åt sig vinsten. bah! pappa spelade olika låtar med sin kareokemaskin och lag grön skulle låta som grisar när dom kunde låten och vi, lag blå skulle låta som hästar! sen skulle man sjunga hela låten. jätteroligt var det!

lag blå sjunger carola - fångad av en stormvind. vi var klart BÄST! utan att ljuga alltså.




sedan anvancerade jag och emma uppåt. vi lekte lena ph ute på trappan!

  


1. herrgårdsägaren som blandade mina drinkar precis som jag ville ha det. bettan kallade mig diva. hon var bara avis. haha.
2. elsa, jag och födelsedagslena.
 3. farfar, bert och toffeloff.

  


1. henke och elsa.
2. robin och jag.
3. jag är glad och henke också!
4. syskonkärlek må jag säga.

   

jag och min lilla elsa!

         

1. farbror robert och fru bettan!
2. pappa, vad gör du? haha

     


det var det. såattsäga.

Kommentarer
Postat av: Jennie

skoj med kalas :D ser ut som att ni hade de roligt oxå

Postat av: Julia

Haha! Va kul ni varkar ha haft!

2008-02-03 @ 17:04:26
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Spiderchick

hehe kuligt =)

2008-02-03 @ 18:41:55
URL: http://spiderchick.blogg.se
Postat av: sofie

Jälva snyggjävel, skit i seco. Anmäl dig på en modelagentur istället och du kommer GARANTERAT inte bli besviken. Jag är helt seriös. Snygg klänning dessutom, jag dör. Det kan inte vara lätt att ha ett sådant vackert ansikte alltså och en sådan makalöst GÖRsnygg kropp. Jag är knäckt, men HELT seriös. PUSS

2008-02-03 @ 20:12:06
URL: http://sofienyberg.blogg.se
Postat av: Tirre

Snyggjävel...Ja där har vi det!!!
Eller hetaste hetingen!
Jag paxar dig ;)

2008-02-04 @ 09:54:31
Postat av: jessica

Tirre: haha exakt. du behöver inte paxa ens en gång!

2008-02-04 @ 13:13:00
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Tirre

Jo klar jag måste paxa...annars kan någon komma och ta dig.
Jag vill inte utsätta mig för det liksom ;)

2008-02-04 @ 15:04:01

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback