alla stjärtans dag såattsäga.

men nä.

det blir ingen middag med tända ljus. inga mjuka nallebjörnar. ingen ask med gelejhärtan och inga rosor för paret andersson på alla stjärtans dag. vi ska fira den i efterskott på fredag. med HOCKEY! jamen jag vet. KAN det bli bättre? öhnaeej.

vi har fått pappas vip-biljetter och dom har jättegoda popcorn så allt kommer bli perfa.
sen ska vi hem till haga och bubbla i poolen.


vårat efterskottsfirande kommer bli det bästa någonsin. det finns bara EN sak som skulle göra det even better och det är ett stopp på max, burger king eller donken efter matchen..

happy valentine som man säger. imorgon alltså.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Buu för alla nallar! haha!
Hockey är grymt. Och som en numera trogen donken-arbetare röstar jag för ett stopp där ;)

Postat av: Johanna

Ha en bra alla hjärtans dag :)

2008-02-14 @ 11:13:19
URL: http://minhundochjag.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi ska inte fira denna dag med middag och skit men mys i sänghalmen, ett kort och lite snask blir det. Vad mer behövs? haha! Jag vill också jätte gärna åka och se på hokki :/ MenMen jag får slira i backen på söndag istället :D En alla hjärtans dag KRAM till dig från mig kommer flygandes :)

2008-02-14 @ 12:01:57
Postat av: jessica

Isa: vi ville egentligen gå ut och äta men fattiga som vi är så bint he av nå.. ja det hade varit skoji om ni hängt med. kan fråga pappa om två extra tickets till någon annan match om ni vill!?

2008-02-14 @ 12:13:14
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Yeeah! Det får du gärna göra :) Kanske kanske blir slutspel för VIKarna också :) Jo vi är fattiglappar vi med. Vi ska iallafall mysa i sälen, bara jag och min man. Funderar på en skotertur. Får se vad som erbjuds där uppe :)

2008-02-14 @ 12:29:05
Postat av: jessica

Isa: jaa klart ni ska. ska du åka skidor? sitta i backen och dricka varm choklad och sola.. aaah!

2008-02-14 @ 12:34:18
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Jo jag ska åka lite skidor. Får kanske låna ett par av en kompis. Sola ska jag göra :D

2008-02-14 @ 14:20:40
Postat av: jessica

Isa: annars kan du ju alltid åka pulka :)

2008-02-14 @ 16:03:27
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Det ska jag också göra, ska ju va barnvakt :)

2008-02-15 @ 11:19:19

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback