kill the neighbour.

blablabla. fan så trött jag är. ska snart träna. ville ju dricka lite kaffe innan men VI har självklart INTE någon mjölk. nästan så jag funderar på att gå till affärn. har ju ändå inget vettigare för mig innan jag ska gå. men det är bara det att det är så jobbigt att bära alla tunga kassar och det är så tråkigt att gå. speciellt om man går ensam.

hursomhelst. imorgon ska jag ringa varenda avdelningschef på seco och berätta hur BRA jag är. ge mig ett jobb för guds skull. hur ska jag annars ha råd att leva ett normalt liv? lever ju som ett murmeldjur i en grotta. typ.

jag är så bitter över mitt arbetslösa liv att jag hatar alla som får jobb på seco. och överallt annanstans också dessutom. men mest på seco. för där ska JAG in. ingen annan. jag ler och säger "grattis" och "vad kul" men egentligen tänker jag "ska jag behöva döda dig för att själv komma in så gör jag det."

nu åker skorna på för jag behöver kaffe.
det hör ni väl själva.

update: yeah right.

Kommentarer
Postat av: beatrice

Lycka till med att få jobb på seco, det ska nog gå bra! :D

Postat av: Emelie

Arbetslös suger fetto men förhoppningsvis löser sig allt snart!

2008-02-25 @ 18:30:23
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: rebecca

s: ja, superskoj
***
jobbigt, men efter regn kommer sol xD

2008-02-25 @ 19:54:26
URL: http://photnbywe.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback