nu är det bara slappet kvar.

jaha. klockan är sex nu. jag trodde den va sex för en timme sen. men då var den fem då när jag trodde den var sex alltså.

jag kom hem från jobbet. trött och svettig och stressad. la mig i soffan och skickade sms med thaitirre. blev genast lugnare och gladare. fick även ett gulligt sms från min karlabit. det händer inte ofta.
 
jag ska berätta varför:
1.han har aldrig pengar på sin mobil.
2.när han väl har pengar på mobilen så använder han den och bara den, utan undagtag till att ringa alla samtal. även om hemtelefonen ligger mitt framför näsan på honom.


men nu ska jag duscha. hatar verkligen när jag känner mig egen svett/deo lukt. känner ingen skillnad på de två lukterna. äckligt är det iallafall.


sådär! nu fick ni det utsmetat på bordet också. trevlig helg

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha :D skön du e


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback