överlägset.

bra match igår. inte jättespännande eftersom leksand redan var klara men det var ju roligt att se VIK kämpa skiten ur sig. men det var givetvis leksand som tog hem segern! och emil hejaklacksledaren hade klippt sig dagen till ära. god mat åt vi innan också. jag tog en pizza för hundra spänn och den var SÅ god. oxfilé och beasås. mmmums!
henke och emil åt hockeymenyn :)

och nu äter jag för ovanlighetens skull godis.

jag har lyckats att riva sönder våran lägenhet nyss i mitt aggressionsutbrott jag hade. hoppas henke kan laga´t.


ikväll så blire nog haga igen. eftersom jag VET att elsa vill leka med mig och henke lovade henne igår att vi skulle stanna heeeela dagen idag så ba åkte vi hem vid ett. skapligt oschysst kusin. men vi kommer tillbaks elsa!


nu blir det någon slags mat och något slags tv program.

Kommentarer
Postat av: sofie

men PÄRS, det är ju inte ens mörkt ute. Watch it! ;D

Postat av: Jon

Den där jävla Emil hånade i Västerås!

2008-02-17 @ 15:14:21
URL: http://www.jormaa.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback