..och så partyt!

ja. party i fredags. jag, carro, henke, jens och jarre spelade spel utan att fuska och hade jätteroligt. sen kom ante, johan och linda. då började fusket. nej. jag driver bara. det är inne med sånt nu. it is just so 2oo8! hahaha. sen så for vi iväg till green man. där var det ju packat med folk. lögn. lite folk. så vi drack istället. sen spårade det i vanlig ordning och jag gick hem. men sen blev allt bra igen. också som i vanlig ordning.

bilderna kommer NJU

hemmabilder:

1. tom, ante och lindapågolvet. har kul. tydligen.
2. babybaby posar lite.
3. carro och jag dricker cocktails ur mina rosaskimrande glas.
4. johan, jens och henke myser på.

    


krogbilder:

1. jag och henke.
2. carro och jag sörplar.
3. dansgolvet var hett...

   



så. då var ni uppdaterade även om detta. be happy!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback