sådetså.

mätt är jag. två mackor och en bit pizza och en pannkaka. det borde jag inte bli mätt på. inte efter jossans boxpass och fias corepass. det är bara inbillningsmättnad. det är jag som säker på.

för jag har stekt pannkakor till min älskling och robin fick köpa keso på servus åt mig. så det blir ju alltså pannkakor, keso och frysta bär. men guuuu så gott! självklart fullkornspannkakor. ibland brukar jag riva ner morötter. henke märker inget. om han såg det skulle han säga att han "inte tycker om" men det är bara larverier.

kan man äta kohud och grisblod så kan man äta morötter.

ja, robin var här idag på besök. han hade ringt från någon jävla jobbmobil FAST han vet att jag VÄGRAR att svara om det ringer någon på okänt nummer. men han lyckades iallafall få tag på mig. så han kom hit efter min träning och hade tim med sig. dom åt pizza och jag fick smaka och sen pratade vi lite skit sen drog dom hem.



och nu pratar jag med tirre i vanlig ordning och väntar på henke!


Kommentarer
Postat av: Tirre

Där hör ni...
Tirre lämnar inte i första taget!

2008-01-30 @ 22:50:07
Postat av: jessica

Tirre: keep it going baby, dont stop.


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback