svordomar

vore kul med ett körkort.
 
men jag har ju ingen som kan eller VILL köra med mig. henke vill men han får ju inte. vore ju onödigt om han skulle bli av med körkortet liksom. typiskt. och ska jag köra med henkes mamma måste jag betala tusen kronor för en jävla utbildning. ja det är sjukt. och jag har fan inte råd att ta en massa körlektioner. har ju som sagt redan tagit 50 stycken.

det kanske inte är meningen att jag ska ha ett körkort? jag menar.. lär man sig inte på 50 lektioner och en massa privatlektioner lär man sig aldrig? kanske?

äh.

Kommentarer
Postat av: Karin

mm gustafs tallrikar:)

Postat av: annika

svårt det där. men du kommer nog klara det snart ;)

2008-01-15 @ 14:38:01
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Katja

Klart du ska ha ett körkort! Kämpa på! :)

2008-01-16 @ 10:48:44
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! För att muntra upp dig lite; Jag har nyss tagit körkort, och jag tg 40 lektione som var 40 min styck. Jag ansågs då ta ganska få lektioner. Och jag körde väldigt mycket hemma också. På dig låter det ju som att du inte kör något hemma, och då är 80 lektioner inte det minsta ovanligt. Då är det ganska snabbt, enligt vad min körskola sa :) Så fortsätt du! Försök ha råd med några lektioner till. Var på körläraren att ni går fort fram och så, så du får ut mycket av lektionerna :) Lycka till!

2008-01-16 @ 15:19:43
URL: http://yaiyalicious.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback