update, im back.

nämen tjaaaaaa. längesen va? ah jag har varit busy. på riktigt.

först har jag kutat runt i västerås tills det enda som fanns kvar av mina skor var två snören. sen stupade jag i säng. efter ett tappert försök att stoppa i mig några ostbågar. gick sådär, så jag gav upp.

och sen har jag jobbat och varit på kalas och snuffsat med bäbisen och druckit vin och njutit av att henke ligger brevid mig i sängen. speciellt inatt. jag drömde mardröm. buuuhu.

nu vet jag inte. kanske smsa lite mer?

btw: numer myser jag med stil. i mina nya myskläder! balla balla balla

Kommentarer
Postat av: anna

ha en kul kväll:)

Postat av: Tirre

SMS!!!

2008-01-27 @ 11:06:21
Postat av: jessica

Tirre: givetvis:)

2008-01-28 @ 15:32:06
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback