en massa filmer..

idag har jag faktiskt lagat mat.. var längesen konstigt nog.. men kinamat är ju gott så det gör ju inget såattsäga.. jag åkte och handlade och knådade pajdeg och stekte köttfärs och gjorde sallad och tände ljus och gjorde fint. och sen satte jag mig ner. ensam. i soffan. och åt. kände mig lite tragisk ett tag.. vet inte varför. är väl förfan inget fel i att vara ENSAM?!

hyrt ett par filmer också.. såg 1408 häromdagen.. skulle vara läskig men det var den ju dock inte. från andra sidan med calista flockhart var däremot snäppet värre. snäppet värre. inget stort snäpp dock.. the messenger eller vad den nu hette DEN däremot var peck peck peck!

men nu ska jag se klart på the heartbreak kid här. och äta vattenmelon och vindruvor. sen såg jag förresten knocked up (på smällen) igår igen. den är för bra och hon är för snygg.




Kommentarer
Postat av: Jon

Vadå TAJT? :)

Postat av: Jon

Men vad menar du med tight?

2008-07-16 @ 11:08:04
URL: http://jormaa.blogg.se/
Postat av: leia

haha....du lagar nog helt klart mat oftare än mig iaf:)



kram maja/leia


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback