?????????

nu har jag bakat en kladdkaka också. god den kommer va! ja, eller vad tror ni?

sen ska jag hänga tvätt.. kul va?
 
jag svettas lite.. är nog ugnen som gjort köket varmt, eller hur?

skönt med sol ute.. synd att det blåser så mycket dock. men det är ju asbra på ett sätt för tvätten torkar ju fortare då, smart va?

jag skulle skratta om jag blev frisk snart.. snoret kan gärna sluta rinna och ögonen också.. och istället för att få en nysattack och INTE nysa.. NYS istället, NYS JESSICA! blir man inte trött?

nu ska jag se om tvätten är klar.. vad ska ni göra?

vi hörs sen, va?





Kommentarer
Postat av: Jon

Jaha, du menar så :) Men det konstiga är att du som flottar är smal och jag som försöker vara lite nyttig är lönnfet :)

2008-07-16 @ 20:26:45
Postat av: Isa

Kul att jag vart sjuk hela min semester hittills :/ Hostar när jag rör mig lite för snabbt och för mycket, snorar så toapappersrullen tar slut på en kvart, huvudvärk som dunkar sönder huvudet i emellanåt och spyr upp det jag äter. Jiippi! Kommer säkert bli frisk till måndag också bara för att det är jobb då :/

2008-07-18 @ 09:35:07

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback