ett gammalt lakritstroll...

trodde jag va. missade bussen idag. jag missade den. trodde jag var odödlig när det kom till att missa bussen, men icke. idag missade jag den. då tar man nästa. jag gillar att vara på jobbet fyrtiofem minuter innan jag börjar. inte en kvart innan. dessutom har vi möte idag. 

det positiva var ju då att jag hann äta en piggelin. god den var! 

vet någon hur man botar trötthet? jag tror jag har provat allt. ändå finns det ingen som är tröttare än mig. måste ha kaffe nu. kommer svettas ihjäl.





finns det något roligare?

Kommentarer
Postat av: Jojjo

SV: Sicken tur att de funkade:) Jag har alla smarta lösningar vettu! ha ha ha!



Älskar nilecity...finns inget bättre!

Postat av: maria

haha det var kul :D

2008-07-03 @ 20:48:24
URL: http://miaplace.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback