fjantig jag är va...

hoppla hoppla här var det snabba svängar.. från hemgång, till hemmakväll i västerås och nu: utgång! wohoo man lär ju ta vara på tiden såattsäga..



har aldrig duschat, sminkat mig eller fixat håret så snabbt. det kanske märks också. höhö.

nu dricker jag en ASgod piggelindrink. smakar BARA piggelin. farligt. men gott! förfesta ensam.. jomen det är ju alltid lika roligt. haha men sen ska jag svänga de lurviga med isa och emilie och pillan som jag inte träffat på TVÅ år. blir askul. ja det är pillan jag inte träffat. de andra träffar jag mer ofta..
 
och IMORN ska jag äntligen HEM och få träffa min familj och bli bjuden på älgporterstek av min käre mor och min käre sune. ahh.. hoppas bröderna är hemma också. vore kul att se deras smiley faces.


gissa vem jag saknar: CARRO min partyprinsessa. istället för att festa ska hon fajtas med en massa grabbar... ;)

detta är då mitt fylleinlägg för idag. tack och hej mina kära readers.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ett skånskt tillskott skulle där ju också varit ;)

2008-07-20 @ 13:49:46
Postat av: Carro

fast jag slapp fajtas! yes. jag tog dom på en tripp till kungsör istället! har kört bil som aldrig förr idag. jag var den enda personal med körkort som inte var bakfull :) haha

2008-07-20 @ 14:46:08
Postat av: Jessica

Tirre: apseluuuut :)



Carro: hahaha härlig arbetsplats!

Postat av: Tirre

Fin du är förresten!!! Som alltid min lilla gullunge!

2008-07-20 @ 16:40:21
Postat av: jessica

tack ska du ha babe :)

2008-07-20 @ 22:36:08

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback