out of reach

gissa hur glad jag blev när jag satte laddaren i mobilen och så lös den upp och började ladda? asglad. och ni kan säkert räkna ut hur jävla tjurig jag blev när den bara dog igen också.. men fan heller att jag köper någon ny, kukdyr mobil NU innan resan.. nähärru.. då ska jag köpa en ny bikini (minst) och nya klänningar, kjolar, shorts, toppar och en massa sånt nödvändigt och roligt. en mobil kostar ju en hel månadslön. typ. plus att den jag hittat inte kommit ut i sverige ännu. lika så bra att vänta då.

nu ska jag äta en skorpa till frukost.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Du hittat??? Jaja, bara ta åt dig all ära ;)

Och du lilla damen...du fixar en mobil a.s.a.p!

I värsta fall får du helt enkelt sno en.

2008-07-21 @ 15:07:13
Postat av: Jessica

Tirre: jamen ååhh fjöl av. jag fixar en mobil efter kreta. bums

Postat av: Tirre

Alltså VA?

Jag kan inte det språket...

JAG fixar en till dig. Bums

2008-07-21 @ 15:12:35
Postat av: Jessica

alltså det betyder ju typ.. lägg aaaaav :):

nepp. gör du inte. bums!

2008-07-21 @ 15:13:56
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Vi får väl se!!!

2008-07-21 @ 15:14:44
Postat av: ems

Vart ska du åka någonstanns? :)

Glöm inte köpa paket ;) <3e

2008-07-25 @ 08:29:44
URL: http://acceptme.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback