solskensbarn.

nu ligger min kropp under täcket och lyssnar på johnossi och pratar med tirre. vi har haft gäster idag. igen. det är trevligt men jag är ju så jävla trött. jag gör mitt bästa. och efter ett par drinkar vaknar liket till liv. men det vissnar snabbt igen också. 

skulle kunna somna NU men... ungarna sitter ungefär en meter ifrån sovrummet och spelar buzz. dom är inte knäpptysta om man uttrycker sig så.. ett par öronproppar skulle sitta fint. men jag får väl sova på typ lördag kväll. eftersom det inte är någon som kan/vill festa. är väl lika bra också. 

innan vi åker ska jag slänga fram kortet ett par gånger.. har sett jordens snyggaste resväska samt ett snyggt linne. eller två. eller tre? jag kanske visar er sen om ni är snälla.

nej jag ger upp för idag.



Kommentarer
Postat av: Tirre

Kom och sov hos mig...jag kan ge dig frulle på sängen imorgon!

Söt du är!!!

2008-07-24 @ 22:43:21
Postat av: nathalie

vad glad jag blir att du tycker så :) (tänkte klämma in ett unga dam här men sedan kom jag på att du är äldre)

Postat av: Jessica

Tirre: frulle på sängen halv fem? nää det ska ju vara att bara ligga och mysa när det är frukost på sängen ;)

2008-07-25 @ 18:07:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback