vad jag sysslar med på natten...

jag la en pärlplatta igårnatt. bara sådär. min första. i vuxen ålder då. jag lär ju ha lagt ett par stycken när jag var mindre.. men man vet ju aldrig. kanske var detta min allra första pärlplatta i livet. snygg den blev. beundrar den i just detta tillfälle.

JAG KAN OM JAG VILL!


idag rakade jag benen. herregud. det var på tiden kan man säga.. fräsch jag känner mig nu. innan vi åker vill jag dock vaxa HELA kroppen. undrar hur ont det gör nu då.. har never ever gjort det. under armarna ska vara värst har jag hört...

menee.. idag kommer henke hit. var ju ett bra tag sen man träffade på den karln alltså..



Kommentarer
Postat av: Tirre

Gullungar!

2008-07-16 @ 18:40:33
Postat av: Jessica

mmm verkligen

Postat av: Isa

guuh denna bild såg jag inte sist jag var in. Jäkla PORRBLOGG! :D

2008-07-18 @ 16:03:41

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback