en slags varg

idag fick jag massage. jag kan inte kalla det bekvämt men nödvändigt iallafall. virrade som en dåre innan jag hittade kvinnan som skulle klämma på mig också! emil skjutsade mig på sparkcykeln! smidigt och billigt liksom..

träffade på isbelle i gångarna. skoj. längesen man såg den jäntan på jobbet. hon är rolig hon.. om alla vore lika glada som henne vore det en härlig arbetsplats. men det är det iof ändå.. GUD VAD JAG SVAMLAR. vad håller jag på med liksom.. blir irriterad på mig själv. jag vill dansa under stjärnorna imorn, menee.. man ska ju upp FYRA på lördagmorgon så..ehnaej. får nöja mig med blue moons propptrånga dansgolv på lördag.

och på lördag.. då korkar vi upp champagneflaskan, jag och carro! 

ska nog duscha och sen trilla ner på stan. såg ett par skiiitsnygga jeans igår. synd att jag inte har någon vän här i krokarna som vill följa med. men jag är ju lite av en ensamvarg..


en slags muntergök.

Kommentarer
Postat av: Isa

hahaha! Tänk om alla skulle vara lika glada som jag?! Du vet inte hur mycket jag muttrar när mitt pass har startat. Huuuie! Men schallå! Byt skift så att vi kan leka!

2008-06-27 @ 11:23:26
Postat av: Isa

föresten, massagen är ap skön ju. Jag höll på somna av bekvämlighet. Mmm jag måste boka en till snart...

2008-06-27 @ 11:25:56
Postat av: Jessica

Isa: haha men inte när du träffar mig :D då muttrar du inte. åh jag vill leka med dig men jag har för många tokstollar på mitt skift som jag inte kan med att lämna :( nää jag var så spänd och hade en massa massa knutar. så ont. ont idag också.. fyy!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback