finsmakare.

inte en enda bild tog vi med datorn i lördags jag och carro. inte EN! så nu får jag snällt vänta på att hon skinkar <- HAHA skickar ska det stå.. vänta på att hon skickar över bilderna från sin kamera. så enkelt var det.

vi spelade ett roligt spel. ber freddan läsa vad det står just nu... orangino säger han! då heter det väl så. orange är det. och det var roligt. man skulle gissa lite kring varandras personligheter. typ. orkar liksom inte förklara ingående. spela själva så fattar ni..

och sen drack vi champagne! jag försökte leta fram de billigaste glasen i huset eftersom man kan bli dallrig på handen efter ett par glas. tydligen sög jag på det. hade plockat fram och skålat i de dyraste designglasen. hur kunde vi tro att det var plast liksom? haha nåja. de gick iallafall inte sönder.


 


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback