där trivs jag bäst.

jag är inte motiverad att blogga nu alltså. vi dansade iallafall igår. jag, carro och julia förfestade här hemma sen gick vi över till grannhuset där karlarna befann sig. vi tog tag i en varsin karl och åkte till krogen. gratis? tack sa vi. sen kom vi till krogen och det var.. gratis? tack igen sa vi. sen gick jag till black jack bordet och vann lite pengar som jag sen köpte en drink till henke för. sen dansade vi och shottade tequila rose. sen dansade vi väl lite mer och sen skulle vi hem ungefär. jag lyckades dessutom snubbla på green mans bedrövliga stängsel som dom inte varit hyggliga nog att plocka ner. det gjorde jävligt ont kan jag få be att tala om. blod överallt. jag låg som en pöl på backen. men hem kom vi iallafall.

och bilder, det kommer sen.

nu återgår jag till viloläge i soffan.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback