funderingar kring matfärg

nu har jag setat och pillat med min bloggdesign här i natten.. snyggt va? i think so to.

men sen fick jag ont i magen. så nu sitter jag här och dricker varm mjölk som ett annat mobboffer. kaviarmacka äter jag också till på köpet.

på tal om mobboffer.

kalles kaviar lär ju vara det mest svenskaste som finns. hitta något som är mer GULT och BLÅTT än kalles så får du en tia. och en sak till: varför har kellogs allbran bytt från RÖTT till BLÅTT? är det bara för att moderaterna regerar nu eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev jättefint! :)
Bakrunden tycker jag verkligen om, var har du hittat den? :)

Postat av: carro

hörru titt vad jag har lyckats med då! änt du impad? det är jag.

2008-03-05 @ 10:04:27
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se
Postat av: Matilda

Varm mjölk och kaviarmacka...hahaha! I firefox ser man fortfarande den gamla bakgrunden... Jag vill med se den nya, fina gröna!

2008-03-05 @ 10:09:51
Postat av: jessica

Matilda: detta är inte acceptabelt. du MÅSTE kunna se min nya desgin!!!

2008-03-05 @ 12:26:54
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag vet! Fattar inte vad som är fel...när jag läser din blogg i explorer ser jag din nya, snygga design men i firefox är det fortfarande den gamla... Hmm, skumt!! Tar det ett tag innan firefox fattar eller vad händer? Måste maila mr firefox himself och kolla!

2008-03-05 @ 17:13:43

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback