Livets första gästbloggare!

Fredagkväll.

Jag och Jens har precis kommit till familjen Andersson/Andersson på ett kvickt besök, möter Jessica i trappuppgången med gula diskhandskar och en påse sopor som ska stoppas i den gröna tunnan i det gula huset utanför trappuppgången.

Jag och Jens kliver in och ger Mr Andersson en tavla som en "liten" försenad inflyttningspresent. Tavlan är fin och uppskattas av Miss and Mr Andersson. Nog om tavlan :)

Lindgren, Andersson och Andersson ska snart ner till Olearys och kika på hockey och få i oss en bit mat. (Olearys i Fagersta kan jämnföras med whiteroom, spybar, hellskitchen osv) *s*

jejejessica ska sitta hemma och kolla på let´s dance, moffa i sig massa glass och godis medans vi är ute och roar oss!

Hoppas VI får en trevlig kväll, desamma önskar jag jejejessica smaklig glassmåltid.

Måste gå, detta va trevligt.

/ Mr Andersson ( Johan)

Peace!

Kommentarer
Postat av: carro

ooh babybaby som gästbloggare, inte illa!

Postat av: Emelie

:)
Nej, jag åker med 2 tjej-friends! Skulle vara mäkta nervig om jag drog ner ensam ...

2008-03-28 @ 21:37:23
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Elsa

Jessica va inne på msn nån gång

2008-11-27 @ 17:55:07

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback