mitt mejl från isa

1. När gick du upp idag?
tio över elva ungefär.

2. Diamanter eller pärlor.
diamonds are a girls best friend? HAHA. öh. diamanter. i like it blingbling

3. Senaste filmen du såg på bio?

oj. kanske "på smällen"

4. Favorit-TV- program?

greys anatomy

5. Frukost?
två koppar kaffe.

6. Vad är ditt andranamn?

elisabeth. ni kan kalla mig bettan

7. Din favoritmat? 
tacos, kinamat och mammas potatisgratäng och porterstek

8. Vilken mat gillar du inte?

pölsa. spymat!

9. Favoritchips?
jag tycker om alla chips.


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

det vet jag vällan inte...
 
11. Vilken bil kör du?
jag åker med henke i vovvlon!

12. Favoritmacka?
baguette med philadelphia, kalkon och en massa grönsaker!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
fjäskfjollor, lögnare och falska människor. finns gott om dom.

14. Vilka är dina favoritkläder?
myskläder all the way!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
något ställe med VIT sand, BLÅTT hav och fina palmer. typ västindien.

16. Favoritklädmärke?
jag skiter i märken och sånt men jag gillar asos kläder. små och bra

17. Var vill du dra dig tillbaka?    
dra mig tillbaka?

18. Favorittid på dagen?
det vet jag nog inte...

19. Var är du född?
i falun.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
hockey. och fotboll när mina bröder spelar.. och när zlatan spelar.
 
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
inte jag iallafall, hah

22. Vem tror du skickar tillbaks först???
 
23. Coca Cola eller Pepsi?
inget av dom. jag dricker inte läsk. bara när jag vill ha en god drink

24. Fotboll eller ishockey
jag har redan sagt mitt om detta.
 
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla. det vet vi alla

26. Pedikyr eller manikyr?
jag tror seriöst jag ska beställa tid för manikyr. mina händer är bedrövliga

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
ptja.. det är påskparty snart!! WOHO
 
28. Vad ville du bli när du var liten?
servitris? hjärndött. det är väl det sista man vill bli.

29. Bästa barndomsminnet?
när jag blev storasyster och när jag fick min lukas


30. Varit i Afrika ?
nej jag är inte så berest


31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
ja skalbaggar och små kryp


32. Varit med om en bilolycka?
ja, vi krockade på väg till min gammelmormors kalas..


33. Favoritdag
Lördag

34. Favoritrestaurant?
vet inte.

35. Favoritblommor?
liljor kanske..

36. Är du kär?
jättekär

37. Favoritsnabbmatsrestaurant
pizza och bk

38. Har du en cykel
nä:(

39. Vem fick du senaste mailet från?
Isa

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
que?

41. Läggdags?
när jag blir trött

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?

43. Senaste personen du delade en middag med?
jag delar inte på min middag?

44. Vad lyssnar du till just nu?
min playlist

45. Favoritfärg?
lila, gul, rosa, svart kanske

46. Hur många tatueringar har du?
absolut ingen!!

47. Vad jobbar du med??
men ge dig

48. Favoritträning?
combat, pump och jam! och BOX för guds skull! mitt bästa

49.Har du några djur?
en ödla som heter ragge, min bäbis

50. Vad önskar du dig?
det säger jag inte


Kommentarer
Postat av: Isa

Tja Bettan! Så du hade aldrig vart i Afrika? inte så berest. Är det verkligen så? :P Hhahahaha!

2008-03-18 @ 13:29:02
Postat av: jessica

Isa: tja slidis! ja ungefär så äre juuu..


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback