jag fick precis ett vykort...

...ifrån landet finland. tack för det mina vänner. tro nu inte att det är något mumintroll som skickat mig ett kort.. youmolata.

imorgon är jag ledig. förstår ni... leeeeedig. jag ska vandra runt med henke i handen på staden och köpa en fotboll till emma, för hon fyller år. tur hon inte vet hur internet funkar då hade hon säkert smygit sig in på min blogg och luskat ut vad hon skulle få sig i present. fem år och nyfiken som hon är.


idag åkte jag med alexis och hans vrålåk till vårat arbete. sen fick jag mig en av de allra bästa vrålåken på jobbet också. gud så bra jag är.


det är någon film på tv. henke tittar. den är tydligen bra. jag vill bara sova. men inte henke. undra om det hjälper utifall jag viftar med ett par trosor i ansiktet på honom.

tack för idag. slut för idag.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Jag hittade dig...

2008-05-04 @ 21:16:57
Postat av: carro

visst var det ett tjusigt ett? :)

Postat av: jessica

Tirre: blixten ;)
carro: jätte, tack:)

2008-05-06 @ 01:30:42
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback