tillbaks i min ort.

hemma i fagersta. bu eller bä. helvete vad allt är segt. det går inte att skicka ELLER ta emot sms. msn fungerar inte. affärerna är stängda. vi har ingen elektricitet, vi använder dass.. det är så det går till här.

fult väder är det ute. jag har aldrig frysit så mycket som när jag var tvungen att GÅ hem från tåget. märkte dessutom att min kondition tonats ner något sen jag sluta träna.. blodsmak av att lunka hem liksom. pinsamt. pinsamt.

jag måste börja springa. men hur ska man någonsin kunna ta sig i kragen till något såntdärnt jobbigt...
jag vet inte

hur avslutar man ett inlägg på bästa sätt?
hejdå?
puss?
god afton?

Kommentarer
Postat av: becca

Im back in da hood! ..and youre not:( värde!

2008-05-17 @ 10:06:32
Postat av: jessica

becca: skojar du ällä? men skönt att veta att du varken blev uppkäkad av en haj eller bortrövad av någon kamelhandlare!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback