genomskinligt.

jag valde att gå till mamma. så nu har jag både min tandrensare OCH min tandborste hemma i tryggt förvar. 

jag knaprar justnu på ett delikat äpple. känner att jag överkonsumerat godis, chips och flott i en alltför lång tid nu. som vanligt alltså. men det är ju min huvudvärk. som vanligt. alltså.

mamma mia! snart ska jag ta spruta igen. ensam denna gången. jag ska spela cool och säker. bara det inte är samma sköterska som förra gången. då fattar hon ju att jag bara spelar. hon kommer att se igenom mig såattsäga.

jag har ord i överflöd så jag lämnar er nu innan jag vräker ur mig allt. då blir det en enda sörja

Kommentarer
Postat av: Tirre

Det kommer lätt vara värt sprutan! Du vet ju vad som väntar runt hörnet :)

L Ä N G T A R ! ! !

2008-11-15 @ 18:54:22
Postat av: jessica

Tirre: utan tvekan kommer det vara värt det :)

Postat av: Julie

we are an international wholesaler, we wholesale Nike, Jordan, Adidas, gucct and other brand-name shoes $ 25to $ 33, all kinds of brand-name handbags $ 22 ~ $ 28, clothing $ 11, belt $ 9, jeans $ 30 , Hats $ 8, Sunglasses $ 8, watches $ 25, phone $ 180.The best service, highest quality and lowest price, prompt delivery. More information, please visit our website: www.shanshantrade.com E-mail: [email protected]

2008-11-19 @ 03:28:12
URL: http://www.shanshantrade.com

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback