nattens såpa.

ibland blir jag bara så trött så att jag vill spy blod.

men jag ska inte ens tänka på detdär nu utan jag ska berätta om min dröm istället.

jag drömde tillexempel att jag stod på Saras garageuppfart med cykeln (som man gjort så många gånger i barndomens år höhhö) och bad Sara fråga Siv om skjuts hem. men Siv la sig på köksoffan med ett magasin, korsade benen och sa nej. jag fortsatte hem på min cykel... med mig hade jag en påse smockfylld med något och Toffes tröja som han har fått av mig (he loves it btw). jag hade förresten en asfrän, snygg, ny, flashig, rosa mobil!

jag drömde också att vi var på någonslags bar och där var en dryg bartender som tog leg av ALLA för att dryga sig. han närmade sig mig och började skämta. jag fattade ingenting. sen var det ju Dan Santanen! haha då skrattade jag.

jag drömde även att Isa skulle gifta sig. i en godisbutik i mysdress. så flott. mamma bråkade på mig för att hon var bajsnödig. på riktigt. det var hennes förklaring till varför vi bråkade hela tiden. hon var bajsnödig och hon trodde att jag också var det.



robban hade morgonrock och ett kommande fotbollsresultat skrivet med grön penna i huvet.
"varför tror du på 3-0? tror du inte Swe kommer vinna?"
"nää.. dom är för värdelösa"

OK.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahaha, du är allt bra frisk????? :D

Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHAHAAH!!! Dina drömmar är utöver det vanliga. Kördo..haahah

2008-11-24 @ 12:15:46
Postat av: jessica

Isa: hahaha! lite drama i drömmarnas värld!

2008-11-24 @ 12:35:04
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: MissBartender

Busenkelt ;)

Bli medlem på Youtube, sen när du inloggad klickar du bara på ladda upp och sen får du välja ett klipp som är sparat på datorn!

2008-11-24 @ 12:40:15
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vilka drömmar :)

2008-11-24 @ 16:46:16
Postat av: mickis

men vad drömde du om mig? :)

2008-11-24 @ 22:01:10
URL: http://mickisdiary.wordpress.com
Postat av: Sara

Hahaha! Med ett MAGASIN? Hahaha. Jag dör.

2008-11-27 @ 10:45:48

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback