såhär roligt har vi på msn.

(JA jag inser att detta inte är intressant för omvärlden, med undantag för ett fåtal personer. så jag ägnar detta inlägg åt de fåtal personerna och ni andra.. ja, ni får hålla till godo haha)

jessica säger:
men hur anstår du dig att ta till ton emot mig?
jessica säger:
"orka dig"  - det var det vedervärdigaste
jessica säger:
jag är och förblir förbryllad!
Kristoffer säger:
anskriver om tillåtelse att be om ursäkt?
jessica säger:
för all del.
Kristoffer säger:
beviljas?
jessica säger:
Positivt
Kristoffer säger:
man får tacka och bocka
jessica säger:
ja, det var bejublande. det må jag då säga.
Kristoffer säger:
ja, känns som jag gör ris åt min egen rygg
jessica säger:
enastående roligt.
jessica säger:
förbluffande vilka ordalag du tar till
Kristoffer säger:
hahahahahah

(kristoffer har en kompis hos sig)
Kristoffer säger:
aa, ska hälsa också :P
jessica säger:
men hälsa så hjärtligt tillbaka! ge honom min varmaste välsignelse.
Kristoffer säger:
han ska få det välkomnande han förtjänar.
jessica säger:
ja. vad vemodigt det skulle vara för gossen om du inte ids hälsa.
jessica säger:
förespråkar han gott föredöme i skolan måntro?
Kristoffer säger:
jadå :P

detdär "jadå smajlis med utstickande tunga" tog liksom udden av hela den gemytliga konversationen. det var då jag insåg att han övergett mig för ett datorspel.
ytterst betungande.

Kommentarer
Postat av: Isa

Oj vilken förbluffande trevlig konversation ni delade med varandra. Tänk att dessa härliga ungdomar följer med i utvecklingen av detta gemytliga språk vi talat till varandra.

2008-11-25 @ 10:23:37
Postat av: jessica

Isa: ja, visst är det förundransvärt? exemplariska, det må jag då säga!

Postat av: A

haha skön konversation...^^

2008-11-28 @ 08:57:53
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: louise ;)

Haha älskar eran humor :D precis som min ;) Vi ses imon hoppas jag :D pusss <33

2008-11-28 @ 13:50:53

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback